Переглядів: 10

РОБОТА ДНЗ «ВЕСЕЛКА» В ПЕРІОД КАРАНТИНУ

Під час карантину робота закладів дошкільної освіти – на паузі. Це не означає, що й роботу педагогів слід поставити на паузу.
Сучасна людина щодня зазнає впливу гігантської лавини інформації, в сотні тисяч раз більше того обсягу, що може засвоїти. Тому доводиться обирати, що слухати, а на що активно реагувати. Саме для цього на допомогу приходять вихователі. Різноманітними видами діяльності для дошкільнят насичені дні карантину- цікаві досліди, руханки, образотворче мистецтво, логічні вправи, пізнавальні завдання. Педагоги ДНЗ «Веселка» с.Байбузи розробили систему дистанційного навчання для своїх вихованців. Працюємо згідно освітньої програми для дітей від 2 до 7років «Дитина». Графік такого дистанційного навчання діє щодня з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 13.00.


Кожен вихователь розробив індивідуальний план роботи на період запровадження карантину, який включає використання різних ресурсів для організації освітнього процесу певного віку дітей шляхом застосування інформаційно-комунікаційних технологій, а саме:
створили групу батьків і вихователів у Viberi. Кожен педагог записав коротке звернення до дітей та батьків своєї групи, в якому закликав їх до необхідної, в даний час, активності роботи. Для дітей своєї групи вихователь підбирає цікаві практичні завдання та теоретичні матеріали для батьків.

А саме:
– нетрадиційні техніки малювання та аплікації , які допомагають прищепити любов до зображувального мистецтва та викликати цікавість , у дітей задіюються всі можливі сенсомоторні рецептори;
– розвиток дрібної моторики рук – тренування рухів пальців рук дітей покращує не тільки рухові можливості дитини, а й розвиток психічних і мовленнєвих здібностей;
– різноманітні логічні завдання;
– налагоджуємо зв’язок з батьками вихованців: зокрема, розробляємо рекомендації та проводимо консультації дистанційно, допомагаємо їм налагодити освітню діяльність вдома. Кожен з батьків проявляє активність постійної участі у виконанні завдання, підтверджуючи пророблену роботу фотоматеріалами.
Також, відповідно індивідуального плану педагоги обов’язково займаються самоосвітою: реєструються на вебінарах, приймають участь у різних скайп-конференціях, готують методичний матеріал для подальшої роботи з дітьми, спільно з керівником музичним розробляють дні здоров’я, розваги та сценарії свят на літній оздоровчий період.
Вихователі взяли участь у вебінарах : Вергун Ю.М. – “Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу”; “Методи казкотерапії в роботі педагога”.

Гніденко В.О.- « Роль казки у розвитку та вихованні дитини дошкільного віку», «Методичні розробки для навчання та розвитку дітей дошкільного віку»;
Неділя А.О. – « Як зберегти психічне здоров’я в умовах соціальної ізоляції»,
«Педагогічні підходи в роботі з дитиною – шульгою».
Ремех Г.С. – «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину», «Організація ігор і вправ, спрямованих на розвиток навичок спілкування у дітей»

Медсестра також активізує вплив на батьків,поширюючи розумну інформацію щодо харчування дітей, фізичної активності, вакцинації, гігієни тощо. Адже зараз чимало батьків мусять водночас доглядати за дітьми та працювати віддалено. Емоційне та фізичне навантаження часом змушує їх махнути рукою на деякі важливі речі — наприклад, не дозволяти дітям їсти забагато солодкого та фастфуду. Хто підтримає у батьках відповідальність у нинішній непростій ситуації, як не медична сестра? Під час карантину варто попрацювати з документами, на які завжди бракує часу, зокрема з тими, що стосуються системи НАССР

12345678910